Searching...
Wednesday, May 28, 2014

Magic menyusur dan berjaya ke dalam perutku

Memang sesuai dengan nama MAGIC!!!!.  DARI SEDIH TUKAR JADI GEMBIRA...

hahahahaha... 

Sememangnya MAGIC nie aku rasa agak keras sikit bagi aku jika mahu dibandingkan dengan coklat-coklat yang biasa aku rasa sebelum ini, tetapi kerapuhannya yang disulam dengan rasa coklatnya  yang manis ala Nora Danish ....argh nikmat!!!

Aku tersenyum seorang diri tanpa persoalan... Tapi sayang, dalam bungkusan tunggal ini, hanya mengandungi 2 keping saja... Kecewa, Luka, Lara dan Hilang arah..

Huh... Apa yang aku merepek nie, tapi apa kan daya, dah sedap... Hahahahahah... 

*motif : lepas ni aku nak beli lagi...

p/s : Bukan maksud aku nak bagitahu yang Nora Danish itu nikmat, tapi nak cakap yang Nora Danis tue manis jer... Hehehhehe

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!