Searching...
Wednesday, May 28, 2014

Kumpul dan tampal

Seni gambar datang dari pelbagai sudut.. Tapi kebanyakkannya kita dengar hanya dengan fotografi. Bukan fotografi saja  ye.. Hee..Hari ini, saya akan kongsi jenis gambar dari konsep 'kumpul dan tampal' .

Seni gambar ini ialah FOTO MANIPULASI. Foto manipulasi ialah dimana kita menggubah gambar menjadi suatu gambar yang lain. Kita akan menggabungkan pelbagai gambar menjadi satu gambar.



Ok. Gambar di atas menunjukkan antara gambar yang saya gunakan untuk menghasilkan satu gambar yang lain. Gambar yang saya hasilkan bertemakan ' wedding manipulation'.

Sumber gambar diprolehi dari internet. Google je..hehe.

Setakat ini saja perkongsian saya.
Mungkin dilain episod saya akan kongsi bersama bagaimana saya menghasilkan gambar yang sebegini.

Cantik tak?..hehe..

Nanti kita sambung cerita ye..


0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!