Searching...
Wednesday, May 28, 2014

Talent hebat foto manipulasi

Ok. Hari ni saya ingin berkongsi tentang hasil foto manipulasi yang saya hasilkan.

Saya mengetengahkan abang saya sebagai subjek utama di dalam foto manipulasi saya . Saya manggantikan latar belakang yang asal dengan gambar gurun atau kawasan tanah yang luas.

Saya juga memasukkan unsur-unsur yang agak fantasi untuk menonjolkan suasana dramatik dalam gambar seperti debu, pasir beterbangan dan sumber cahaya yang cukup.

Antara objek yang saya tambah dalam gambar ni ialah selipar, wayar , dan speaker laney

Tema gambar ini adalah action with music.

Gambar ini saya hasilkan sepenuhnya menggunakan perisian adobe photoshop.

Ok.sekian perkongsian dari saya.

*model tu kena smart...hahahaha

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!